Λεπτομέρειες προϊόντος

Από € 3.850,00

Δωρεάν μεταφορικά σε παραγγελίες άνω των €50


Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι, το Stumpjumper EVO Alloy δεν είναι ένα «κανονικό» trail bike. Απλούστατα, είναι φτιαγμένο για να αντέχει τις δύσκολες συνθήκες. Διαθέτοντας την ίδια ολοκαίνουργια σχεδίαση με τα carbon αδέρφια του — συμπεριλαμβανομένου τoυ κούτελου ρυθμιζόμενης γωνίας, 150mm διαδρομής ρυθμισμένης απόδοσης, της προσαρμοστικότητας του S-Sizing και της ενσωμάτωσης πόρτας SWAT™ Door—σε ένα ελαφρύ αλλά σκληρό ανθεκτικόμ πλαίσιο από κράμα αλουμινίου M5, θα έχετε τη δυνατότητα να κατεβείτε μονοπάτια που νομίζατε ότι δεν θα μπορούσατε καν ν' αγγίξετε χωρίς ένα κανονικό ποδήλατο DH.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι, το Stumpjumper EVO Alloy δεν είναι ένα «κανονικό» trail bike. Απλούστατα, είναι φτιαγμένο για να αντέχει τις δύσκολες συνθήκες. Διαθέτοντας την ίδια ολοκαίνουργια σχεδίαση με τα carbon αδέρφια του — συμπεριλαμβανομένου τoυ κούτελου ρυθμιζόμενης γωνίας, 150mm διαδρομής ρυθμισμένης απόδοσης, της προσαρμοστικότητας του S-Sizing και της ενσωμάτωσης πόρτας SWAT™ Door—σε ένα ελαφρύ αλλά σκληρό ανθεκτικόμ πλαίσιο από κράμα αλουμινίου M5, θα έχετε τη δυνατότητα να κατεβείτε μονοπάτια που νομίζατε ότι δεν θα μπορούσατε καν ν' αγγίξετε χωρίς ένα κανονικό ποδήλατο DH.

Το Stumpjumper EVO Elite Alloy είναι φτιαγμένο για "ξύλο", χωρίς αμφιβολία. Με ένα ανθεκτικό σύστημα μετάδοσης SRAM GX Eagle 12-ταχυτήτων, γερά στεφάνια αλουμινίου με πλάτος 30mm και Rx Tuned ανάρτηση RockShox, δεν υπάρχει μονοπάτι που να μην μπορεί να δαμάσει.

  • Τι παίρνετε όταν συνδυάζετε ένα μπροστινό τροχό 29 ιντσών με έναν πίσω τροχό 27,5 ιντσών; Το Stumpjumper EVO Elite Alloy! Με όλα τα πλεονεκτήματα πρόσφυσης και χειρισμού ενός 29ριού, αλλά με έναν μικρότερο, πιο ευέλικτο πίσω τροχό, αυτή η σύνθεση «mullet» ταιριάζει σ' ένα πιο παιχνιδιάρικο στυλ. Νιώθει σα στο σπίτι του όταν επισκέπτεστε το bike park και είναι απόλυτη ευχαρίστηση όταν αφήνεται ελεύθερο στο μονοπάτι.
  • Όλη η διαδρομή ανάρτησης στον κόσμο είναι άχρηστη χωρίς τη σωστή ρύθμιση και κινηματική συμπεριφορά. Για τον νέο σχεδιασμό του Stumpjumper EVO, η Specialized έδωσε προτεραιότητα στην κινηματική απόδοση. Εφαρμόζοντας τα μαθήματα που πήραν κατά την ανάπτυξη του Enduro, ακολούθησαν περισσότερες από 1.000 ώρες ανάπτυξης στο πεδίο και στο εργαστήριο. Η Specialized όχι μόνο βελτίωσε την απόδοση στο πεταλάρισμα, αλλά έκανε το Stumpjumper EVO πιο ικανό, ευέλικτο και ζωηρό. Αυξήθηκε η αντι-βύθιση, έτσι η ανάρτηση αντιστέκεται καλύτερα στις κινήσεις του πεταλαρίσματος και βελτιώθηκε περαιτέρω η απόδοση στην αντιμετώπιση των "τετράγωνων" χτυπημάτων.
    Συμπέρασμα; Αυτό το πράγμα τρώει μονοπάτια, δε σπάει πόδια.
  • Η γεωμετρία S-Sizing του νέου Stumpjumper EVO είναι η πιο προοδευτική που έχει δημιουργήσει η Specialized μέχρι στιγμής. Μακρύ, χαμηλό, χαλαρό, πιρούνι με μικρό offset, πιο κατακόρυφη γωνία κάθετου σωλήνα - αυτά είναι απαραίτητα για τη σύγχρονη, προοδευτική οδήγηση. Αλλά δεν πραγματοποιούν όλοι τις ίδιες κινήσεις, γι' αυτό και η γεωμετρία στο νέο Stumpjumper EVO είναι πλήρως προσαρμόσιμη με έξι διαφορετικές ρυθμίσεις. Μπορείτε να ρυθμίσετε το ύψος της μεσαίας τριβής κατά 10 χιλιοστά, μπορείτε να ρυθμίσετε τη γωνία του κούτελου κατά δύο μοίρες, και μπορείτε να κάνετε αυτές τις προσαρμογές ανεξάρτητα μεταξύ τους. Τέλος, αν θέλετε να μπείτε σε mullet-mode, το EVO σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε έναν πίσω τροχό 27,5 ιντσών συνδυαστικά με ένα μπροστινό τροχό 29 ιντσών.
  • Τα πλαίσια Rider-First Engineered™ χρησιμοποιούν μια προσέγγιση με συγκεκριμένο μέγεθος για τα χαρακτηριστικά οδήγησης που εξασφαλίζει συμπεριφορά που αποτελεί σημείο αναφοράς καθώς και άψογη απόδοση, ανεξάρτητα από το μέγεθος του πλαισίου ή του αναβάτη. Είτε είστε ένας νέος αναβάτης που λατρεύει τα άλματα και οδηγείτε ένα S1, είτε ένας λάτρης του DH που χρειάζεται ένα μεγάλο S6, θα έχετε την ίδια εμπειρία οδήγησης - ακρίβεια στις στροφές και ισορροπημένη ακαμψία εμπρός και πίσω - στο χαμηλότερο δυνατό βάρος.
  • Η Specialized παρουσίασε την πόρτα SWAT™ στο Stumpjumper το 2016, προσθέτοντας χώρο ΜΕΣΑ στο πλαίσιό σας για τα απαραίτητα είδη όπως τρόμπες & σαμπρέλες και καταργώντας αμέσως τις τσέπες του jersey. Με το νέο Stumpjumper, έχουν αυξήσει τον όγκο και πρόσθεσαν ένα SWAT™ Bladder, δίνοντάς σας 650ml επιπλέον αποθήκευσης νερού - το ίδιο μέγεθος μ' ένα μικρό παγούρι - κρυμμένα στον κάτω σωλήνα του πλαισίου σας.

Frameset

Frame M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29/27.5" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of trave
Seat Binder Alloy, 38.6mm

Suspension

Rear Shock Rock Shox Super Deluxe Ultimate, Rx Trail Tune,RC2T Damper, Hydraulic Bottom Out control , S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Fork RockShox Lyrik Ultimate, Charger 3 RC2 W/ButterCups, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel

Cockpit

SeatPost OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm)
Stem Deity, 35.0mm
Handlebars Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Saddle Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Grips Deity Grips

Brakes

Front Brake SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
Rear Brake SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline

Drivetrain

Rear Derailleur SRAM GX Eagle, 12-speed
Shift Levers SRAM GX, trigger, 12-speed
Cassette Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Chain SRAM GX Eagle, 12-speed
Crankset SRAM GX Eagle Alloy, DUB, 165/170/175mm, 32t
Chainrings 32T
Bottom Bracket SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded

Wheels & Tires

Rims Roval Traverse 29F/27.5R Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
Front Hub Roval, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Rear Hub Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Spokes DT Swiss Competition Race
Front Tire Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Rear Tire Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Inner Tubes Standard, Presta Valve

Weight

Weight 15.55kg (34 lb, 4.5 oz)
Weight Size S4

* Weights based on production painted frames as pictured. Actual weights will vary based on colourway, frame size, and component variation. Specifications are subject to change without notice.

Size  S1 S2 S3 S4 S5 S6
Crank Length   165mm   170mm   170mm   170mm   170mm   175mm
Handlebar Width   800mm   800mm   800mm   800mm   800mm   800mm
Stem Length   35mm   35mm   35mm   35mm   50mm   50mm
Saddle width   155mm   155mm   143mm   143mm   143mm   143mm
Seatpost Length   120mm   150mm   150mm   180mm   210mm   210mm
Stack   613mm   617mm   626mm   635mm   644mm   654mm
Reach   408mm   428mm   448mm   475mm   498mm   528mm
Head Tube Length   95mm   95mm   105mm   115mm   125mm   135mm
Head Tube Angle   64.5°   64.5°   64.5°   64.5°   64.5°   64.5°
BB Height   335mm   340mm   340mm   340mm   340mm   340mm
BB Drop   40mm   35mm   35mm   35mm   35mm   35mm
Trail   131mm   131mm   131mm   131mm   131mm   131mm
Fork Length, Full   561mm   571mm   571mm   571mm   571mm   571mm
Fork Rake/Offset   44mm   44mm   44mm   44mm   44mm   44mm
Front Center   732mm   756mm   780mm   809mm   838mm   873mm
Chainstay Length   438mm   438mm   438mm   438mm   438mm   438mm
Wheelbase   1167mm   1191mm   1216mm   1247mm   1285mm   1319mm
Top Tube Length, Horizontal   538mm   564mm   590mm   623mm   647mm   679mm
Bike Standover Height   733mm   764mm   763mm   762mm   767mm   770mm
Seat Tube Length   385mm   385mm   405mm   425mm   445mm   465mm
Seat Tube Angle   78°   77.6°   77.2°   76.9°   77°   77°
Max Seatpost Insertion   180mm   180mm   200mm   220mm   240mm   260mm
Min Seatpost Insertion   80mm   80mm   80mm   80mm   80mm   80mm

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για το προϊόν ακόμη.

Παρακαλώ συνδεθείτε για να αξιολογήσετε. Σύνδεση